/* BURADAN */ /* BURAYA */

Sayfalar

02 Eylül 2015

ÖZEL HASTANEDE MUAYENE OLAMAYAN TÜM SOSYAL GÜVENCESİ OLANLARIN, EMEKLİLERİN DİKKATİNE

                    



Sosyal güvencesi olanlar, emekliler...

Çok önemli... dikkat!..

Herhangi bir özel hastaneye gittiğinizde muhtemelen sizden fazla para alacaklar. oysa SGK ile ( SSK, BAĞKUR,  EMEKLİ SANDIĞI gibi) anlaşması olan özel hastanelerin alması gereken para belli ve çok az bir miktardır.

Aynı zamanda teşhis aşamasında istenen tahlil, film gibi işlemler için ise 1 kuruş bile talep edemezler. Bütün bunlara rağmen eğer sizden gerek muayene, gerekse tahlil veya filmler için para istenirse ödemenizi kredi kartı ile yapın, ayrıntılı fatura istediğinizi belirtin ve mutlaka faturanızı alın.

Muayene veya tedavinizi olun. İşiniz bitince elinizdeki belgelerle her hastane içinde bulunan hasta hakları veya müşteri ilişkileri bölümüne giderek sizden fazla tahsil edilmiş olan parayı talep edin. Ödememek için bir sürü bahane sıralayabilirler. Konudan gerçekten haberiniz var mı, yok mu ? onu anlamaya çalışabilirler.

Sakın geri adım atmayın ve eğer paranızı geri vermezlerse SGK' ya şikayet edeceğinizi söyleyin. şikayet durumunda her işlem başına 5 bin TL ceza ödemek zorunda kalacaklardır. Onlar bu cezayı ödemek yerine emin olun ki size paranızı seve seve geri vereceklerdir.

Ve sakın bir daha aynı hastaneye gitmekten de çekinmeyin.. Madem ki SGK ile anlaşmışlar kurallara uymaları gerektiğini biliyorlar,  işlerine gelmiyorsa anlaşmayı iptal etsinler.

Bunu da onlara söyleyin. Ben bu haberi ilk duyduğumda tereddüt etmiştim ancak 950 TL lık işlemin 900 TL sini geri alınca inanmanın ötesinde çok da sevindim. Yaklaşık 4 aydır aynı hastanede işlerimi yaptırıyorum, hepsi de beni tanıyor artık. Vezne başına gidince işlemleri ona göre yapıyorlar. Sessiz ve sakin. Başkaları duymasın diye.

"Zulme sessiz kalmak da zalimliktir." Fikrinden yola çıkarak Bu bilgileri paylaşmayı görev bildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder