/* BURADAN */ /* BURAYA */

Sayfalar

29 Mayıs 2007

Sevgili Ahmet




Bizi bırakıp gittiğinin ikinci günü...Kahveden içeri girip "Arkadaşlar beni özlediniz mi ?.." demeni bekledim hep. Uzun bir süre seninle ilgili anılar, deyişler, fıkralar, sinkaflar.. ediyoruz. Güzel insan Ahmet seni çok ama çoook özleyeceğiz.
Yusuf HAYALOĞLU'nun "AH ULAN RIZA" şiiri aklıma geldi. Gözlerim doldu.
....
Aslında iyi çocuktur AHMET, efendi huyludur,
Herkesin suyuna gider.
Yoksa, kalıba vursan hani,
Tek başına on tane adam eder!
.....

Vay be Ahmet!..
Sonunda sen de düşüp gittin Azrail'in peşine!
.....
Öğlen kahvede söylediler, AHMET öldü, dediler
Ne kolay söylediler!
Sanki dev bir taş ocağını
Kökünden dinamitleyip üstüme devirdiler!

Ah dostum... o kocaman gövdene
O beyaz kefeni nasıl kıyıp giydirdiler?
O zalim tabutun tahtalarını
Senin üstüne nasıl böyle çivilediler?
....
Yani sen şimdi gittin, yani yoksun,
Yani bir daha olmayacak mısın?
Yani bir daha borç vermeyecek,
Bir daha bira ısmarlamayacak mısın?
....
Peki, beni kim kızdıracak,
Kim zar tutacak, kim ağzını şapırdatacak?
Peki, beni bu köhne dünyada
Senin anladığın kadar kim anlayacak?
.....

4 yorum:

  1. bu sayfayı babam için hazırlayan sevgili erdoğan amca sana sonsuz teşekkürler.şu anda böyle bi sayfayı hazırlayacak ne bilgim var nede gücüm.babamın vefatından bir gün sonra hazırlanmış bu özel sayfa ve şiir için tekrar teşekkürler.sağlıkla kal...

    YanıtlaSil
  2. bu sayfayı hazırladığın için teşekür ederim.normalşde her türlü şakayı yaparım ama bu durumda söyliyecek bir söz bulamıyorum çok üzgünüz aramızdan anide ayrılmasına hala inanamıyoruz.
    mustafa tümer

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ahmet;

    Bu gün aramızdan ayrılalı tam bir yıl oldu...Yokluğunu her vesile ile andık. Andıkça yandık. Mekanın cennet olsun, Güzel insan...

    YanıtlaSil
  4. Yıllar ne de çabuk geçiyor..
    Sevgili Ahmet'in 3.ölüm yıldönümünü bir gün de geçmiş..
    Eski yazdıklarımı tararken Dün olan yıldönümünü neden atladığımı düşünmeye başladım..Huzur içinde yat sevgili Ahmet..

    YanıtlaSil