/* BURADAN */ /* BURAYA */

Sayfalar

10 Aralık 2012

Turgut'un Sürprizi


Bu gün Kahve çıkışında sitem ettim kendisine,
Herkese şiir yazarsın, neden yazmazsın bendenize?
Ayrıldık gittik evlerimize .
Oturup Şiirin Kellisini fellisini döktürmüş bize
ister beğenin, ister beğenmeyin
işte sunuyorum size.

ERDOĞAN'A

Bugün bana sitem etti birisi,
Erdoğan'ım, Aslan'ım, Cemil'im.
"Dağda, kırda özgürcene gezersin,
Dedi bana, niye şiir yazmazsın?"

Bir zamanlar saçlı bir gençken,
Şimdi ise keltoşlara dönmüşsün.
Çok eskiden saçlarını tararken,
Niye böyle tepeleri yolmuşsun?

Zaman bizi törpüledi eğitti,
Bu yolda nice,canlar da gitti.
Zaman bizden hızlı akıp giderken,
En sonunda bize dama dedirtti.

İşte böyle arkadaşım, can dostum,
Bu hayat bizlerden alıp gidiyor.
Dünya işlerinde biz çabalarken
Yolun sonu geldi, git yürü diyor.

                              Turgut İbiş



2 yorum:

  1. siyah-Beyaz 21 yaşında,renkli olan 65 yaşında hiç bir fark yok gibi.ben yine ben.Görüntü farklı...Eeee olacak o kadar !

    YanıtlaSil
  2. Ne sen sitem et hocam, ne de başka birisi,
    Ne ömür gerçek, hayaldir kalan gerisi,
    Kiminin incedir, kiminin kalın derisi,
    Boş ver, kel olsun başın senin yüreğin sağolsun,
    Senin yüreğin sevgi dolu,
    Birazda başkasının yüreği dolsun.
    Özdemir BABACAN.

    YanıtlaSil