/* BURADAN */ /* BURAYA */

Sayfalar

26 Ekim 2012


Zat-ı Şahane’ye

Duydum hastalanmışsın, çok büyük geçmiş olsun
Hırsınla hırpalanan bedenin şifa bulsun
Temenni ederim ki ameliyatta doktor
Kalan vicdanını da kesip atmamış olsun
* * * * *
Millet seni bekledi Sultan Fatih’ten beri
Padişahım, sayende tarihe döndük geri
Suriye’yi fethettin, titrettin İsrail’i
Umarım Amerika bundan ders almış olsun
* * * * *
Devrinde ne konuşan, ne kitap yazan kaldı
Hırsızın uğursuzun dosyaları aklandı
Hainler Silivri’ye, Hasdal’a postalandı
Korkarım zulmedecek kimse kalmamış olsun
* * * * *
Bin değil yüzbin Mele az gelir memlekete
Kurulmalı tez elden her köye bir medrese
Örtülü ödenekten yesinler kese kese
Her cemaat payını hakça bölüşmüş olsun
* * * * *
Sayende sindi terör, sıfır sorun netleşti
Hem Sarkozy hem Merkel karşında cüceleşti
İran demokrat oldu, Mısır tam laikleşti
Dilerim ki ümmetin dehanı sezmiş olsun
* * * * *
Özel Mahkemelerin el atıyor her işe
Okunuyor karşıtın beynindeki her düşünce
Muhalefet yönünden ters bir rüzgar esince
Sabaha karşı evleri polis basmamış olsun
* * * * *
Beşikteki bebeler Arapça “Hu” çekecek
Öğrenciler Umre’de ahlakı öğrenecek
Hırsızlık yolsuzluk arşa yükselirken
Yeter ki cemaat karşı çıkmamış olsun
* * * * *
Dokunan yanıyormuş, bırak ben de yanayım
Saflar ayrışıyorsa ben Atatürk’ten yanayım
Takiyye yapmadım ki kimseden utanayım
Benim yerime seninkiler utanacak olsun
* * * * *
Ulusal benliğimi silsen de perde perde
Coşku duymasan da kutlu Milli günlerde
Şanla şerefle dolu yaşayan devrimlerde
Yeter ki yüreğimde tutuşan ateş sönmemiş olsun
 Aşık Kul Hakkı 
Söcü Gazetesinden Alıntı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder