/* BURADAN */ /* BURAYA */

Sayfalar

24 Mart 2011

AMPUL KAFA..

Bekir Coşkun

24 Mart 2011
Soruyorlar bir de:
“Neden hep Müslümanlar dayak yiyor?..”
*
Böyle oluyor işte…
Makinist yerine imam yetiştirirsen, makinist yetiştiren kazanır…
Çünkü bu uçaklar, tanklar, gemiler, denizaltılar mevlit okununca gitmiyor…
Makinist istiyor…
*
Bak; gelişmiş, büyük, güçlü uluslar, kadın-erkek el ele çalışıyorlar…
Ampul kafa bilim adamı da cinsiyetleri tanımlamak için “Erkek fiş, kadın prizdir…” diyebiliyor…
Demek ki başka türlü anlatamadı…
Erkek hadi neyse, onu “tornavida” diye de anlatabilirdi…
Ama kadını anlatmak için yeryüzünde bunca çiçek varken, onu evin duvarında sabit “priz”e benzetmesi…
Kendi ampul kafası ancak öyle çalıştığı içindir…
*
Aslında kazanan ilim…
Bilim…
Emek…
Akıl…
Sadece Amerika’da 5 bin 758 üniversite var…
57 Müslüman ülkedeki üniversitelerin toplam sayısı ise sadece 530…
*
Ampul kafanın anlamadığı bu…
Çağdaşlığı reddediyor…
Modern hayatı lanetliyor…
Müspet ilimleri beğenmiyor…
Sanata tükürüyor…
Heykeli yıkıyor…
Darwin’e kızıyor…
Kadını fiş takılacak “priz” gibi tanımlıyor…
*
Sonra oturuyor dünyada olup-bitenleri izlemeye…
Ve İtalyan gözlüğü takıp, Amerikan buluşu televizyona bakıp, Fransız telefon şebekesi üzerinden (Oldu mu size Libya’yı vuran koalisyon gücünün bizim evlerdeki uzantısı) soruyor:
“Niye hep Müslümanlar dayak yiyor?..”
*
İşte onun için zaten; medeniyet, çağdaş yaşam, laiklik diye sızlanıp dizimize vuruyoruz…
Türkiye’nin öbür Müslüman ülkelere göre daha bağımsız, daha güvende, daha güçlü, daha önde, daha saygın olmasının sırrıdır bu…
Öbür Müslüman ülkelere örnek gösterilmesinin sebebidir…
Mustafa Kemal’in kurduğu laik cumhuriyet hâlâ var olduğu içindir…
Şimdi bunu yıkmak istiyor işte, ampul kafa…

1 yorum:

  1. Aynen Bekir Coskun abi gibi, Babam da bana "Oglum sen Ampul Kafalisin" diyordu.Cok sinirleniyordum.Kizma oglum, dogru söylüyor dedi. Iste O yüzden sana "Sünnet dügünü yaptirmadik" Yine anlamadim. "Oglum sen dogustan Ampul kafalisin dedi. Yine anlamadim.Bekir Coskun abin ambalajli dedi.Yine anlamadim. Ampul Kafali oglum hala anlamadin mi? Bekir Coskun Kapakli dedi. Ben hala anlamadim. Bekir abi "Siz anladiniz mi?

    YanıtlaSil